1. 1. Reklamacje

    1.1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi towarów wolnych od wad.

    1.2. W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

    1.3. Reklamacje można składać:

    • pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy,

    • mailowo na adres: sklep@modadlawysokich.pl.

    1.4. Reklamacja powinna zawierać:

    • imię i nazwisko Klienta,

    • dane kontaktowe (adres e-mail lub numer telefonu),

    • opis wady towaru,

    • określenie żądania Klienta (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

    1.5. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Klient zostanie poinformowany o decyzji w sposób odpowiadający formie złożenia reklamacji.

    1.6. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca ponosi koszty przesyłki reklamowanego towaru.

  2. 1.7. Produkt musi zostać zwrócony z paragonem

  3. 2. Odstąpienie od umowy (Zwrot towaru bez podania przyczyny)

    2.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

    2.2. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru na własny koszt na jeden z poniższych adresów:

    • Adres do wysyłki kurierem:
      Feliksa Stamma 1,
      82-200 Malbork

    • Adres do zwrotu przez paczkomat:
      Paczkomat MAL02APP,
      ul. Jana Kochanowskiego 42,
      82-200 Malbork (Market Dino)

    2.3. Zwroty nadane za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

    2.4. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, niewskazującym na użytkowanie wykraczające poza niezbędne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  4. 2.4. Produkt musi zostać zwrócony z paragonem

  5. 3. Postanowienia końcowe

    3.1. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów i reklamacji, prosimy o kontakt na adres e-mail: sklep@modadlawysokich.pl.